Ми є поколінням, що живе у часи постійного споживання реклами. В еру швидкого розвитку технологій та кліпового мислення. За нашу увагу постійно змагаються різні компанії, основна мета яких зародити в людині бажання придбати їх товар.
Раніше у кінотератрах показували фільми Годара, Феліні, Трюффо, а зараз найчастіше суспільство розважають блокбастерами та любовними комедіями. У цьому відслідковується шлях до спрощення.
Кіно змінилось, а разом з ним фешн-фотографія.
Існує величезний вибір модельних агенств, велика кількість фотографів, котрі роками працюють над створенням свого іміджу, аби їх ім'я стало впізнаваним. Але більшість робіт, копіюють одна одну. Виходить, що вибору стало більше, а сам рекламний продукт втрачає стиль.
Саме тому ми вирішили показати вам колекцію нашого взуття у естетично привабливих фотографіях, в стилістиці найкращих традицій класичної фешн-фотографії.
Наша фотографка створила власну реальність у світі речей та предметів, де джерелом натхнення є взуття, а інструментом передачі сенсу - емоції.