Hi! Legs - концепція про щиросердність
097 774 71 71
Hi! Legs - концепция о душевности

Іноді з різних причин людям важко просити про підтримку або приймати її. Але зазвичай будь-хто протягом життя потрапляє по обидві сторони ігор долі і кожна з них несе свою користь. Нам потрібно вчитися приймати себе, рішення та допомогу.



Концепція бренду Hi! Legs - це про соціальну відповідальність. Ми обмінюємо старе взуття будь-якого бренду на нову пару власного виробництва Хай! Легс зі знижкою 25%. Всі отримані пари віддаємо людям, які їх потребують. Менеджер бренду Анна Клунна розповіла докладніше про те, яким чином побудована концепція та її продовження.

 1. Скільки вже існує концепція Hi! Legs?


Ми вимірюємо існування нашого проекту і роками, і кількістю пар взуття, які змогли віддати на благодійність. Математично це виглядає так: бренд Хай! Легс був заснований 1 квітня 2018 року. За майже 2 роки було передано близько 4-х тисяч пар взуття благодійним організаціям та людям, які звертаються до нас напряму.

2. Кого більше: людей, які просять взуття, чи людей, які його віддають?


Коли клієнт купує у нас одну пару взуття, взамін він може віддати від 1 до 10 пар за раз, наприклад. Крім того є категорія благодійників, які просто надсилають взуття, при цьому не купуючи нічого. Анкети на отримання взуття заповнюють кожні три-п'ять дні систематично. Часом статистика збивається, тому що працює сарафанне радіо, і всі родичі багатодітної сім’ї з усіх регіонів України можуть звернутися до нас одночасно.

Часом люди заповнюють анкети, але не ознайомлюються з концепцією бренду, і на стадії обговорення їх запиту вони розуміють, що заповнили анкету помилково. А хтось заповнює анкету просто по приколу :)

Таким чином ми маємо змогу забезпечувати взуттям всіх. Але не завжди так виходить: буває, що взуття є в усіх розмірах, усіх сезонів, але сама модель не підходить через стиль, підбори, замала або завелика повнота. Або взагалі майже все взуття передали благодійним організаціям і ми чекаємо поповнення. В зв’язку з цим у нас є лист-очікувань, який може затягнутися на місяць-два і більше – тому що нам так і не віддали ті самі зимові черевики на шнурках і товстій підошві 41 розміру, або за 2 місяці ми ще не отримали жодного разу чоловічих кросівок.

3. Чи є заявки, яким ви відмовляєте?


Ми можемо скасувати заявку на отримання взуття тільки у випадках, коли людина:

- заповнила анкету, вказавши невірні контактні дані
- не відповідає на телефонні дзвінки і на пошту

В усіх інших випадках заявку можуть скасовувати самі люди, тому що:

- не зрозуміли концепцію/не ознайомилися з концепцією
- думали, що ми віддаємо взуття власного виробництва
- хотіли тільки нове або тільки взуття фірми Nike, наприклад
- довго чекали.

5. Як ви передаєте взуття?


На сьогодні ми тісно співпрацюємо з благодійним фондом «Карітас», що знаходиться в Києві. Кожні 3 місяці передаємо від 300-600 пар взуття. Також збираємо взуття для київського фонду «Життєлюб», що допомагає пенсіонерам. Але туди взуття ми передаємо рідше, тому що не все взуття підходить для людей літнього віку. Плюс співпрацюємо періодично з волонтерами для яких збираємо різні дитячі моделі, а вони в свою чергу передають їх у дитячі будинки. Також до нас звертаються напряму через сайт, розділ «Взуття безкоштовно» і заповнюють анкету на отримання. Якщо людина з Києва – просимо завітати на примірку в наш магазин, якщо ні – відправляємо взуття новою поштою.

4. Чи є випадки особливих подяк, які запам'яталися?


Запам’ятовуються щирі «дякую» за просте взуття. Наприклад, у дівчини не було літнього взуття 42-го розміру, і їй доводилося ходити в спекотних черевиках, тому що вона не мала змоги придбати собі пару. Або коли багатодітна мама дякує за зимове взуття, тому що не може дозволити зайвих витрат.


Блог: Элемент: Коллекция Flowers - Редактирование Фото 3
Блог: Элемент: Коллекция Flowers - Редактирование Фото 4

5. Чому ця концепція важлива особисто для тебе?


Круто працювати в компанії, яка своїм існуванням може і покращує життя людей, робить їх добрішими, милосерднішими один до одного. І в результаті цього ланцюгу збільшується кількість щасливих людей, які тебе оточують.

6. Як ти вважаєш, героїзм - це про дрібні прояви турботи до всесвіту та людей кожного дня, чи це обов'язково гучні вчинки? Як ти думаєш, що насправді потребує більше зусиль?


Більше зусиль завжди потребує - попросити водія маршрутки ще раз відкрити двері на зупинці для когось, бо він з першого разу не почув. Більше зусиль завжди потребує врятувати бездомного собаку чи кота. Але і там, і там - ти для когось будеш героєм.

7. Чому людям важливо бути героєм для когось?


Тому що науково доведено - люди відчувають себе більш щасливішими, коли вони допомагають іншим.

8. Чому не треба соромитися звертатися за допомогою?


Можна і соромитися, але тоді все залишиться без змін. Чому б не ризикнути?



Статтю підготувала  - Манана Глонті

Повернення до списку